*Hemma igen*

Nu är vi hemma igen efter att ha varit i Ljusdal typ hela dagen. Jag handlade inget bara mat. Mest var jag barnvakt åt Alva medans Lisa provade kläder i en massa olika affärer.. och vi åt lunch på Finesse.. jag tog en Nachos tallrik.. rätt gött faktiskt! =) Mathilda var dock en liten retsticka.. hon retades med Alva till tusen genom att så fort vi satt ner Alva bredvid Mathilda i syskonvagnen så började Mathilda dra i Alvas mössa tills den rammlade av.. sedan försökte hon dra Alva i håret: Alva blev jätte arg och grinade som sjutton fast Mathilda inte gjorde illa henne. Hon tyckte väl att Mathilda var väldigt irriterande!

Skönt att vara hemma iallafall, jag är jätte trött och slut nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0