*Ljusdal*

Idag skall jag, Mathilda, Lisa och Alva åka in till Ljusdal. jag har inga speciella ärenden att göra men Lisa ville ha sälskap.. hon skulle bla. till optikern och till några klädaffärer för att köpa nya kläder till sig själv. jag behöver väl också kläder egentligen, men tänker inte bry mig om att köpa nytt nu när jag är gravid.. känns ju inte som att det är nån idé direkt! =) Vi tar som sagt min tvillingvagn med oss eftersom att båda "singel" vagnarna inte rymms i Lisas lilla skoda! =)

Nepp bäst man duschar, vi åker vid 11 tiden.

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

ljusdal är litet men fint

2008-07-10 @ 09:17:57
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0