Länge sedan

Nu är det ett tag sedan jag sist skrev i min blogg. Det har hänt en del sedan sist. Mathilda min yngsta dotter har börjat krypa, eller inte riktigt krypa.. hon drar sig fram på golvet! =) Sedan så är jag gravid igen om jag inte redan berättat det.. babyn väntas i mitten på oktober i år..

18 juni 2008 var jag och sambon i Oslo/ Norge på en Bon Jovi konsert. Vi hade köpt Golden Circle biljetter via fanclubben så vi blev insläppta en timme tidigare än alla andra av Matt Bongiovi (Jon Bon Jovis lillebror).. det resulterade att vi hamnade längst fram vid scenen och fick en bra sikt och tog jätte fina foton! =) Det var en helt underbar kväll som jag aldrig kommer glömma.. det var helt värt priset tycker jag.. biljetterna kostade 1500:- /st.. men jag skulle köpa dom igen utan att blinka! Jag skall fördsöka hinna lägga upp bilder från konserten så snart som möjligt.. men tills vidare får ni nöja er med  "The Set List" här nedan! =)

Oslo, Norway - Ullevaal Stadium - 6/18/08


LOST HIGHWAY
BORN TO BE MY BABY
BAD NAME
RAISE YOUR HANDS
RUNAWAY
OLDER
HERE COMES THE SUN
ALWAYS
WHOLE LOT OF LEAVIN'
IN THESE ARMS
SATURDAY NIGHT
CAPT. CRASH
SLEEP
IT'S MY LIFE
KEEP THE FAITH
I'LL BE THERE FOR YOU - RICHIE VOX
BLAZE OF GLORY
HAVE A NICE DAY
WHO SAYS YOU CAN'T GO HOME
PRAYER

ENCORE:
BED OF ROSES
WANTED
BAD MEDICINE w/ Shout
ROCKIN' ALL OVER THE WORLD


Hare bra så länge!!

~ Theresa

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh trevligt :) har du sett dom förr ? :D

2008-06-30 @ 17:47:47
URL: http://fortsattrockaienfrivarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0