*Mathilda*

Martin och Mathilda for ju ner till Akademiska i Uppsala igår för att Mathilda skulle få sitt gips bytt idag. Hon sövdes vid 8.00 tiden idag för dom skulle plocka bort gipset och bada henne och sedan gipsa om hennes höfter. Men vad tror ni läkarna upptäckte då? Jo att förra operationen varit mislyckad och höften hoppat ur led igen!! Så nu opereras hon igen.. nu har hon haft gips i 2 månader helt förgäves.. vi som gått och väntat på att hon skulle få bort gipset för gott i maj... men nu måste hon ha gipset i minst 6 månader från idag.. över hela sommaren!! Fans skit!! Stackars lilla Mathilda! Inte nog med det jag har bara föräldra penning till o med 31 juni.. efter det var det tänkt att jag skulle anmäla mig på arbetsförmedlingen och söka jobb och få A-kassa samtidigt, men nu går ju inte det heller.. så nu måste jag ansöka om ett annat bidrag som heter Vårdnadsbidrag.. och måste begära en hel massa läkar intyg.. men jag kan få avslag från försäkringskassan och då står vi här utan inkomst!! *SUCK*

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hur går det för lilla Mathilda? Hoppas det ska gå bra den här gången...

Imorrn ska jag tydligt åka på Paradisbadet med mamma och tjejjerna. Har mamma bestämt. Och jag måste köpa baddräkt. Bu. Ha ha ha! :-) Det blir roligt!

Kram söstra mi!

2009-04-14 @ 14:56:32
URL: http://www.geocities.com/kattis_ghetto
Postat av: Kattis

Nu är det lite väl stiltje här i bloggen tycker jag. ;-)

2009-05-17 @ 06:23:54
URL: http://www.geocities.com/kattis_ghetto
Postat av: Therése

Hejsan!



Tråkigt med er dotter. Vi går igenom samma sak på barnsjukhuset i Uppsala. Vi har nu haft gipset i 4,5 mån och de sa att vi skulle förmodligen ta bort det i förrgår, men då fick vi veta på röntgen att det behövs ytterligare två månader, man blev så besviken. Som du skriver jobbigt över sommaren. Skulle vara intressant att utbyta erfarenheter om du har lust att maila. Hur har du gjort med försäkringskassan, har ni fått någon hjälp. Jag ringde igår och de var jättegriniga och sa att vi inte skulle få någon hjälp men jag tänker ändå söka tror jag.



Ha det så bra och lycka till!

2009-07-02 @ 10:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0