*By the way*

Igår var jag till psykologen.. ja det är inte så hemskt som det låter, jag är inte psykiskt sjuk eller deprimerad så jag behöver terapi osv. Nej psykologer utför olika tester på folk också.. bla. för att få reda på om någon har autism, ADHD, Damp osv. själv har jag AS.. eller Aspbergers syndrom.. ja så nu vet ni det.. kan ju skriva sedan vad det är för något.. men för er som inte orkar vänta kan ju helt enkelt söka upp det på internet! ;)

Igår var mina äldsta döttrar hos frissan också.. dom ville bli fina inför skolstarten nästa vecka... och fina vart dom! =) Själv skall jag dit på onsdag nästa vecka.. och det är banne mig på tiden för mitt hår är en vandrande katastrof.. har inte klippt mig på två år.. minst!! =O Jag vill ha nån form av "Bob" som är kort och bullig bak men som sluttar och blir längre framåt på sidorna.. om jag kan ha en sån bob med mtt själv lockiga hår.. men vi får höra vad Sandra (frissan) säger på onsdag!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0