*Dagens "Att göra"*

Idag skall jag åka upp till dagis/förskolan och höra om det finns möjlighet att få dagis plats åt Saga.. och när jag isåfall kan börja skola in henne.. Jag har ju som sagt fått jobb från 1:a september!=) Personligen tycker jag att Saga är lite för ung ännu.. jag vill hellst vara hemma ett tag till, men har ingen föräldra penning kvar.. däremot skall Martin vara föräldraledig om ca. två månader så Saga kan vara på dagis tills dess.. tänkte jag. Men vi får se vad föreståndaren säger! Mathilda har ju redan en dagis plats.. dock så har hon inte varit och "utnyttjat" den platsen medans hon varit gipsad.. men jag har betalat för hennes plats ändå, för att få behålla den.. men Mathilda lär nog behöva en liten inskolning också eftersom hon inte varit där på 8 månader.. Sedan behöver jag ordna med två fritids platser också.. åt Annabel och Lisa-Marie. SUCK.. ja det är inte "Bara" att ha fyra barn!=O Men jag åter kommer senare och talar om hur det gått.. åker upp dit vid 10.00 tiden!

Efter det skall vi åka till Berglunds närbutik (postombud) och hämta min nya mobil telefon. En telefon föräljare ringde för nån månad sedan och undrade om jag var nöjd med mitt telia abonnemang och om jag isåfall ville förlänga det.. jag sa ja det kan jag väl.. och då skulle jag få en ny mobil också.. om jag mins rätt så var det en Nokia 6220 Classic.. med inbyggd GPS (kan ju jag behöva som har noll lokalsinne överhuvudtaget!!;)).. den skulle iallafall vara purpur färgad. Det var det jag valde. Valet stod mellan svart och purpur.. och jag tycker svart är lite tråkigt..:)

Höres!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0