*Martin, Annabel & Mathilda*

Nu har dom åkt ner mot Uppsala.. ja det är ettpar timmar sedan dom for nu. Annabel kom ner nyvaken och halvt sovandes alldeles innan dom skulle fara och frågade -"SNÄLLA... får jag följa med"?!? Hennes favorit serie på TV är ju "Sjukhuset" på TV 3 som spelas in på just Akademiska sjukhuset i Uppsala.. och nu när Martin och Mathilda inte skall övernatta så ville hon följa och se "sjukhuset" i verkligheten!:) Jag har Aldrig sett nån äta frukost så fort som hon gjorde just idag!!:O Så nu är det "bara" jag, Lisa-Marie och Saga hemma... Lisa-Marie sover fortfarande, helt ovetandes att storasyrran åkt ner till Uppsala.. Bara hon inte får ett vredes utbrott när hon vaknar.. Ooooopsi! Men hon får ju iallafall hela "Harry Potter" spelet för sig själv... en bra muta! ;)

Håll nu tummarna att allt ser bra ut för Mathilda och att hon inte behöver skenan dagtid ifortsättningen!! Uppdaterar er så fort jag själv vet!

Dax för min frukost!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0