*Överstökat*

Nu har man lagat mat ( potatismos och köttbullar), ätit och städat bort.. och badat fyra barn.. och hunnit lägga två av dem (dom minsta) så nu skall jag nog ta och brygga mig en kopp kaffe.. slappa.. se på när sambon städar Durangon.. och fotar den (skall lägga ut den på annons).. och sedan skall jag nog sitta och spela lite Ice Age 2 när sambon är i garaget och jobbar och dom stora flickorna gått och lagt sig! Men just nu så är jag helt slut efter att ha hållit igång i princip hela dagen... jag har fått nått sådant där rastöst.. hyperaktivt ryck och städat och donat och allt möjligt ( fast det inte alls behövdes) hela dagen!! Knasboll jag är!!
Jag skall dock försöka komma ihåg att elda lite granna ikväll för att vara säker på att det finns varmvatten imorgon eftersom jag vill duscha och tvätta håret innan jag går till frissan... men det hinns nog med det också.

Ooopsi nu vill Saga inte sova mera! Sånt är livet!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Oh, ska du till frissan imorrn!? Fan va gött... avundsjuk jag blir! : ) Du måste lägga ut bildbevis på hur det blev efteråt. : )



*kram*

2009-08-18 @ 23:55:51
URL: http://www.geocities.com/kattis_ghetto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0