*Regn!*

Det är en regning söndag idag.. märks att hösten inte är långt borta! :(

Jag har hunnit med rätt mycket under morgonen, jag har tvättat några maskiner (fungerar jätte bra nu när stoppet i avloppet är fixat!).. och städat Tottes bur! sedan så har jag ju tagit hand om fyra ungar också o fixat frukost och allt sådant som hör morgonen till! :)

Annabel och Lisa- Marie är uppe på rummen och städar och dammsuger och torkar golven!!(?) :-O Dom skall på kalas senare vid 12.00 och blir borta ettpar timmar och då skall jag passa på att städa resten av huset.. hade jag tänkt. Jag skall också ta och göra i ordning för Martin och Mathildas resa till Uppsala i morgon.. men den här gången behöver dom ingen övernattnings väska eftersom att det inte är nått gips byte.. dom får åka hem efter läkar besöket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0