*Röker Pipa*

Nej det gör jag inte.. kom bara inte på nått annat att skriva som rubrik! ;p

Har just insett att det blivit en himmla massa inlägg i bloggen idag.. jag måste ha haft nått otroligt flyt hela dagen.. för huset har aldrig någonsin varit så städat som nu! *Myser* och jag har hunnit handla.. tvättat mer kläder och umgåtts med mina barn varje vaken minut.. deras vakna minut alltså,, här blir det aldrig nån middags lur för mig inte.. utan en massa kaffe drickande istället!:) Annabel och Lisa-Marie sover ju inte middag heller.. men dom är ju lite mer själv ständig än vad dom små barnen är.. inte lika mammiga så att säga! :)

Lilla Saga har somnat om föresten.. hon ville bara ligga och gosa med mamma en stund längre..:)

Ja som sagt det är väl bäst att man passar på att skriva i bloggen innan man börjar arbeta.. för då hinner jag nog inte lika ofta.. jag kommer ju jobba kväll så på förmiddagen (och morgonen) vill jag ju spendera extra mycket tid med Mathilda och Saga ioch med att dom sover när jag kommer hem på kvällen.. och helgerna vill jag ju spendera extra tid med dom stora för dom går ju till skolan tidigt på mornarna och sover också när jag kommer hem.. Jag får helt enkelt bara prioritera barnen när jag är ledig.. så att dom inte känner sig bort glömda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0