*Tre Dagar kvar*

Nu är det bara tre dagar kva tills Mathilda (förhoppningsvis) får ta bort skenan dag tid och endast ha den under natten! =) sambon och lill gummsan åker ner till Uppsala tidigt på måndag morgon.. o jag håller tummarna att allt går vägen. Medans han är i Uppsala måste han också köpa två barnmatstolar.. en åt Saga och en åt Mathilda.. Saga har redan en (hokuspokus stol) men den har inte ett bälte och hon kan bara inte sluta att klättra i stolen när vi skall äta!! Och mathilda behöver en för hennes specialbyggda kommer inte fungera när skenan är borttagen!

Jag har även sett en Ford Windstar som jag vill ha.. få se om vi kan byta dodgen mot en sån inom en snar framtid.. behöver ju en till pendlings bil också nu när jag skall börja jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0