*Uppdatering*

Det gick bra på dagis och jag skall få skola in Saga lagom till att jag börjar jobba, kan dock tänkas att Martin behöver ta ut någon dag med föräldra penning och avsluta inskolningen... Men vi får hoppas att allt klaffar nu. Monetar verkar dock avsevärt mycket bättre nu än förr.. tex. Nu får man bonus för alla "ordrar" man säljer.. förrut måste man vänta tills kunden betalat och ångrade sig en kund tog dom tillbaka bonusen från nästa månads lön och så är det inte nu!=) Sedan så får man OB tillägg också eftersom man jobbar till 21.00 måndag-torsdag och det fick man heller inte förr. Det är ju naturligvis en fast månads lön också.. inte bara provision!=)

Sedan så hämtade jag ju min nya Nokia också.. och den var inte purpur som jag valt, utan svart.. men jätte fin ändå. Det kanske var slut på den purpur färgade.. vad vet jag. Men jag klagar inte för jag fick den ju gratis. Men en fråga.. varför är det två kameror på en Nokia 6220?? *klia mig i huvudet*


Så här ser min nya mobbe ut!=)

Kommentarer
Postat av: josefin

de är då du har vidiosamtal:P modern telefon:P

2009-08-15 @ 03:07:58
Postat av: Anonym

Jahaaaa..på det viset.. hade jag tänkt längre än näsan räcker så hade jag kanske listat ut det!! :O

2009-08-15 @ 15:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0