*Handla*

Snart måste jag iväg (ut i kylan) för att handla lite.. skall dock gå ut och starta bilen och låta den gå på tomgången ett tag så att den blir lite uppvärmd! Det jag måste handla är mer till bakningen.. ingredienser alltså och sedan lite mat osv. för ikväll..

Ikväll blir det dock en tidig kväll för mig för jag skall upp iottan imorgon för att åka till Hudiksvall...
---
15.07
Blir inte så mycket handlande för min del.. finns ingen bensin i lexusen och galanten vägrar starta i kylan!! Vad mer kan gå fel.. nu kan jag inte handla nått jag skall baka med.. eller middag för ikväll.. och till Hudik kommer jag inte om Galanten inte startar.. nu blir det alldeles för mycket. Nu skiter jag i julen.. jag kör upp ungarna på onsdag så dom får fira jul med mormor sedan åker jag hem och städar bort allt som har med jul att göra!

~Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0