*Host host.. snörvel snörvel*

Jag tog nog vatten över huvudet när jag for och jobbade igår.. jag är inte riktigt kry ännu. Det är svårare än man kan tro att sitta och prata med folk i telefon när man är förkyld och har hosta och en täppt näsa! Vid ett flertal tillfällen fick jag host anfall (sticker i halsen och man hostar tills man spyr typ) och jag var tvungen att lägga på i örat på folk jag pratade med och springa ut ur lokalen för att hosta i en 10-15 minuter. I ett fall bad jag kunden dröja kvar för jag var tvungen att springa ut och hosta och hämta någe varmt att dricka.. ok sa mannen.. och jag sprang i väg och hosta och hosta och hosta! När jag kom tillbaka efter ca 10 minuter så var han fortfarande kvar i telefon trodde han skulle ha lagt på.. (många tar ju alla tillfälllen i akt att bli av med telefon försäljare) jag bad om ursäkt och sa att jag är lite förkyld.. ja jag hör det sa mannnen.. men det gör inget.. det är vi alla nån gång i livet!:) Men jag tycker erbjudandet du har låter himmla bra.. jag hade tid att tänka när du var iväg och hostade så jag skulle villja boka upp mig på eran tjänst! -Eehha..va? Sa jag.. (trodde jag hade gjort ett oseröist intryck när jag varit tvungen att låta kunden vänta så länge.. men tydligen inte!:))  Tydlgen går det att sälja till vissa även om man är dålig och låter som en kråka!! ;)

Idag är min sista dag sedan är jag julledig till den 4/1-10.. Jippiiiii!!

~Theresa

Ps. Granen är uppe och "på klädd" och Saga kan inte lämna den ifred!!:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0