*Ryggskott?*

Jag tror att jag har fått ryggskott! Imorse när jag vaknade så hade jag den där hemska ryggsmärtan jag berättade om i ett annat inlägg.. men sedan efter att jag städat hela huset (dammsugit och torkat golven osv.).. så skar det till i ryggen när jag skulle vända mig om, gjorde så ont att jag lutade mig mot diskbänken, och sedan när jag skulle räta på mig vart det värre och jag fll enr på knä och sedan kunde jag inte ta mig upp på ett bra tag. Jag har fortfarande svin ont och kan knappt röra mig, men jag får hoppas att det blir bättre tills imorgon. Men nu när Martin kommit hem från Ljusdal så får jag be honom ta ner tvätt korgen och hänga tvätten för det klara jag nog inte själv! *SUCK*

I fredags for jag ju till Mora med jobbet för att äta julbord. Vi slutade kl.13.00 och skulle åka kl.16 med buss som företaget hyrt. Jag hade åkt med sambon in till Sveg på morgonen så att jag inte behövde lämna min bil i Sveg. Jag stannade hos en kollega och bytte om och drack lite glögg och så innan vi skulle åka.. och vi fixade iordning oss naturligtvis! :)

I Mora for vi först till Mora kontoret och hälsade på (vi skulle äta julbord med dom sedan).. det bjöds på lite uppfriskande tilltugg och sådant och vi fick mingla med våra Mora kollegor. 20.30 gick vi allihop till stället vi skulle äta julbord (kom inte ihåg vad det hette).. men dom var lite försenad på restaurangen så vi fick vänta 45 minuter innan dom fått fram julmats buffén.. kl.21.15 fick vi gå och ta mat.. och gud vads den var god!! *Yumyum* Efteråt skulle vi fortsätta till en krog med kareoki.. jag, Siv, Maria och Kristian kom ifrån alla andra och gick lite vilse och kom senare till krogen än dom andra.. hehe.. Vilse i Mora!:) Kl. 00.30 gick bussen hem.. vid 2.30 tiden var vi framme vid Fågelsjö korsningen där Maria och jag fick stiga av.. jag bor ju I Loos och hon i rullbo.. där var hennes gubbe ochh väntade på oss.. han skjuttsade mig till Loos fast det är en 3 mila omväg för dem.. totalt 6 mil tur och retur.. vilket var jätte snällt.. jag var hemma vid 3 tiden på natten.. och GUD vad jag var trött.. och nej jag var inte full, hade bara tagit vin till maten ett glas och en halv smirnoff ice på krogen.. resten alkoholfritt. Men jag är numer inte van att vara vaken så sent numer.. så på morgonen då jag vaknade så var jag så trött att jag kände mig bakfull ändå.. som att jag hade hinkat i mig ett helt sprit lager.. GUD vad jag känner mig gammal nu, orkar inte ens vara ute på krogen osv. även om jag var nykter.. till och med kollegor som är 20 år äldre än mig hade mer energi!! Gaaahhhhh!

Natti natti!

~ Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0