*Smärta!*

Som jag trodde är kroppen, speciellt ryggen, helt slut idag. Jag kan knappt röra mig.. och inte böja mig ner över huvud taget!! Vi får väl se hur det går att ta sig in och ur bilen idag.. om jag ens kommer mig iväg till jobbet. Men jag måste åka och jobba eftersom jag var sjuk nästan hela förra veckan och jag jobbar bara två dagar denna vecka och sedan är jag ledig över jul ända tills den 4:e januari.. så det känns så dumt att vara borta idag och imorgon också!! Jag måste ju ändå till Sveg för att handla dom sista klapparna!!

Jaja, nu skall jag lägga mig på soffan och vila ett tag.. brukar inte lägga mig ner och vila så här dags (jag vilar när jag sover på natten) men nu känner jag att kroppen behöver vara i vågrätt läge!;)

~Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0