*SnoPro skoterbyxa?*

Vart kan man få tag på SnoPro skoterbyxa? När vi var uppe i Övik under jul så var vi in på en affär, fd. mack i Bredbyn och där bland alla bil delar, motor olja, spolar vätska mm. så sålde dom snopro skoter jackor och byxor för herrar.. jag frös så hemskt så jag fick en jacka av Martin och jag har aldrig haft en varmare vinter jacka.. jag skiter i om det är en skoter jacka för herrar eller att den är lite stor och har för långa ärmar.. för varm och go är den. Men nu skulle jag vilja ha byxorna till.. dom hade inte min storlek på denna affär.. Men jag hittar inget ställe som säljer detta märke SnoPro.. eller heter tillverkarna nått annat så jag söker under fel namn? Det står dock SnoPro på jackan!! *Suck* Jag har spenderat hela morgonen med att söka på "the world wide web".. men inte hittat nått alls.. hur svårt kan det va?? :(

Jag tänkte lixom att det skulle vara bra att ha sådana byxor med mig i bilen ifall jag får motorstopp på vägen hem ifrån jobbet.. jag kör ju 7 mil hem varje kväll och om nått händer så får jag ju vänta en bra stund på hjälp.. eftersom att majoriteten av vägen är ju ute i "obyggden" och inte ett hus så långt ögat når!! Man kan ju lätt frysa ihjäl om man får vänta i timmar när det är en -35°C ute!

Jaja.. jag får väl ta och leta vidare!!

Ha en bra nyår.. Gott Nytt år till er alla redan nu om jag inte hinner skriva mer idag!!

~ Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0