*-16*

Det är kallt här ikväll 16- grader, sambon är ute och hämtar in ved eftersom det tagit slut i förrådet inne! Bra tid, 23.20, att komma på att man behöver hämta in ved- NOT!!! ;-) Jag har just lagt ner Saga och förhoppningsvis sover hon några timmar nu framöver så jag också får gå och lägga mig och få lite sömn. Mathilda har fortfarande svårt att sova och gråter till och från i sömnen. Jag tittar nu på "48 Avgörande timmar" på TV4 Fakta och sedan skall jag sova jag med.

Natti natti!


På bild: Balthazar, som nu pågrund av omständigheterna kring Mathilda söker ett nytt kärleksfullt hem!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Söte, lille Balthiz... Liten tår i ögat får man, men det är nog det bästa både för honom och Er. Jag ska lägga ut annonser under helgen så får vi hoppas att världens bästa hem dyker upp. :-) bad du uppfödaren hålla ögon och öron öppnan efter bra hem oxå? Kram!

2009-02-20 @ 15:29:46
URL: http://www.geocities.com/kattis_ghetto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0