090220

Idag ska jag till Ljusdals sjukhus för Sagas lungor skall rötgas för TBC. Berättade ju för ett tag sedan att när vi låg inne på BB inågra timmar så fanns där en kvinna som hade tbc, så alla som vistades på BB när hon var där måste testas. Jag och Saga kunde inte åka på det gemensamma testet den 27/1 eftersom då var vi i Uppsala för Mathilda skulle opereras. Jag skall åka till Ljusdal lite tidigare, vi skall vara på röntgen kl 13.00, men jag ska försöka hinna köpa pressenter åt Annabel som fyller 8 år den 25:e!

Hör av mig efter vi vart på röntgen!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Mä! Inte har du sagt något om att du har en blogg ju! Fyyyy... ;-)



Om du vill kan jag göra en ny logga "där uppe" där det nu är träd...? Jag har bland annat gjort åt Madde och en kompis som heter Annica:



maddeolofsson.blogg.se och matteannica.blogg.se



Ta en titt och se om du vill att jag ska hjälpa dig. :-) KRAM!

2009-02-20 @ 15:21:42
URL: http://www.geocities.com/kattis_ghetto
Postat av: Anonym

Ja du får ändra så mkt du vill så bloggen blir mer personlig! /Thesa

2009-02-20 @ 21:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0