*BVC*

Idag har vi varit på BVC, jag, Mathilda och Saga. Det var meningen att Mathilda skulle vaccineras mot mässlingen, rödahund och påssjuka, men då när dom fick reda på att vi skulle ner till Uppsala och byta gipset nästa vecka så tyckte dom vi skulle vänta med vaccineringen till efteråt. Den vaccineringen kan nämligen ge prickar och feber en vecka till 10 dagar efteråt och dom tyckte det var onödigt att Mathilda skulle ha feber mm. när hon skulle resa så långt.. jobbigt för alla parter, och det har dom ju rätt i! Men Saga och jag fick TBC testet.. och det gjorde ont kan jag meddela. Dom satt in en nål alldeles under huden o sprutade in lösningen och det sved sååååååå mycket. Saga skrek så hon vart alldeles röd och sen ville hon inte veta av den läkaren mer!!

Och sedan så är det redan hål i Annabels nya tights!! *SUCK*

Neee.. nu skall jag strax köra ungarna till Barntimmarna. Måste bara invänta Herman (Annabels klasskompis) som ska åka med oss idag, hans mammas bil är trasig..

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej syster yster!

Det har inte blivit att jag suttit något vid datorn hemma under de här två lediga dagarna, så du får ge dig till tåls ett tag till på mina förslag till nya layout. :-)

Kramis!

2009-02-26 @ 00:45:42
URL: http://www.geocities.com/kattis_ghetto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0