*Sportlov*

Nu har Annabel och Lisa-Marie åkt till mormor över sportlovet. Mamma, pappa och brorsan kom ner sent igår kväll (ca. 21.30) för att hämta dem. Dom for tidigt nu på morgonen. Med sig hade dom en ny säng åt Lisa-Marie. Ny gammal kan man säga, en säng som syrran hade under tonåren, men den ser ju inte uråldrig ut för det! =) Kan lägga in en bild senare.. lovar mycket bilder nu.. hoppas jag kommer ihåg allt!! Jag har sån tandvärk att jag inte riktigt kommit mig för att lägga upp bilder ännu.. men dom kommer!!

Det var meningen att syrran skulle komma igår med mamma och brorsan, men det blev ändring av planer så pappsen följde med istället!

Just nu är det bara jag, Mathilda och Saga hemma. Martin har åkt bort till en B&B som hade data haveri och behövde hans hjälp, så han blir väl borta ett tag.. han måste åka till Ljusdal sedan för att handla.. trots att han är förkyld. Själv skall jag väl ta och borsta/kamma hunden som börjat fälla hår.. mycket kan jag tillägga!! =O Kanske blir sista gången jag borstar honom för imorgon åker jag ju till Bjuråker så han får träffa familjen som är intresserad att adoptera honom och han kanske inte följer med mig hem igen.. *Suck o Snyft*



Min bebis Balthazar!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Gullige, bullige Balthazar. :-( Hur gcik det med besöket hos familjen? Kram, kram!

2009-03-01 @ 01:58:29
URL: http://www.geocities.com/kattis_ghetto
Postat av: Thesa

Vi har inte varit där ännu.. vi skall dit idag efter lunch.. gruvar mig, tänk om dom vill ha han på engång, jag har inte riktigt förberett mig på att han kanske inte följer med mig hem igen!! =(

2009-03-01 @ 07:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0