*Svärfar*

Min svärfar Stig är här på besök, han kom i tisdags för att vara barnvakt åt Annabel o Lisa-Marie när sambon o jag åkte till Uppsala i går. Han har bestämt sig för att stanna någon dag extra för att hjälpa till lite granna. Han försvann in till Ljusdal tidigare för att köpa en ny sopkvast ( den gammla hade han sönder igår).. sedan hade han köpt kol tabletter till hunden som har diarré.. igen! *SUCK* Plus att han hade köpt tätnigs lister till fönstrena på botten våningen så nu har han tätat fönstrena, Stig hade irrat omkring hela dagen i Ljusdal för att hitta dom där listerna! Nu har han gått ut för att hämta ved.. i mörkeret!! Snacka om att han har lite att göra nu när han gått i pension, han var något av en arbetsnarkoman tidigare, egen företagare som han var!

Själv skall jag strax göra middag, det blir bara makaroner och korv idag. Jag är helt slut efter dagen. Det var ju skolstart idag efter jullovet så jag gick upp tidigt för att få iordning tjejerna och skicka dem till skolan.. sedan tog jag Mathilda till dagis. Sedan åkte jag och hämtade alla tre vid 14.00.. eller jag typ bytte barn.. Lisa- Marie for till en klass kompis och Annabel tog med sig en klass kompis hem.. Felicia hette hon så dom har härjat på här hela dagen!! Jag hämtade Lisa-Marie kl. 16.00 och Stig skjuttsade hem Felicia vid 17.00 tiden!

Nepp nu skall jag laga mat innan jag måste amma Saga! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0