*Nu erom hemma!!*

Mathilda och Martin kom hem inatt!! Mathilda var jätte trött men väldigt glad att få vara hemma igen!! Hon har inget gips mer men en plast skena som är avtagbar.. hon har den utanpå kläderna.. så benen är fast i samma position som när hon hade gipset, men fördelen nu är att man kan ta av den när man byter blöja och rengöra henne mycket lättare.. och nu eftersom man her på henne blöjan före skenan så har hon normalstora blöjor ingen.. så inget mer leckage och gammal urin luckt!! Jo och sedan kan vi bada henne igen.. men måste se till att benen är utåt i samma position när hon siter i badet. Skenan skall hon ha dygnet runt nu i en månad och sedan bara natte tid!

Mathilda hade dock jätte mycket sår där gipset suttit, på sådana ställen man inte kommit åt att rengöra så hon har väldigt ont just nu, men vi smörjer in henne med en special salva vars namn börjar på I.. det är allt jag kommer ihåg! =D

Idag skall jag spendera dagen till att packa åt mig och små tjejerna för imorrn åker vi upp till stugan.. i Överred i Kramfors kommun, för att hälsa på pappa och besöka resten av familjen o vänner..

Grattis pappa som fyller 70 år idag!

Kommentarer
Postat av: Maria MaskeradeKamelen

Kul att se att du är tillbaka på bloggen.. funderade bara häromdan vad det egentligen hade blivit av er.

2009-07-12 @ 06:44:12
URL: http://familjen.grubblare.com
Postat av: Anonym

Hej.. nu är det ett tag sedan jag skrev igen.. har varit på semester hos familjen i högakusten och ö-viks området..=) Vistte inte att du läste min blogg? har du föresten ändrat lösen till din hemsida?

2009-08-06 @ 12:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0