*Tbx Igen*

Nu är det ett bra tag sedan jag skrev här i bloggen.. men jag har haft så mycket att göra dom senaste månaderna att jag inte haft tid över för att blogga något!!

Här är det ensamt just nu, det är bara jag och Saga hemma (och kaninen Totte och katten Lilla My): Martin och Mathilda for ner till Uppsala igår för Mathildas månads gips byte. Förhoppningsvis är det 8:e och sista bytet.. om allt ser bra ut blir hon av med ipset för gått i augusti lagom till hennes 2 års dag!! Men dom hade en intressant resa ner.. efter e4.an tittade Martin i backspegeln och då såg han Mathilda.. inte konstigt tänker ni.. men har man en bakåt vänd bilbarnstol med högrygg bakom förar sätet så ser man inte barnet som sitter i stolen. Nej då.. Mathilda hade lyckats spänna lös sig själv och var ute och kröp ibaksätet.. med hela gips paketet och allt!! Heheee vilken busunge!! =)

Annabel och Lisa-Marie är uppe hos farmor och farfar denna vecka och går i sommar simskola.. farbror Melker (inge saltkråkan skämt nu!) hämtade dom i lördags på väg upp från Ronneby där han bor. Har inte sett mina flickor så mycket under sommar lover.. för förra veckan var dom på sommar kollo.. är dom kom hem var det bara att tvätta för brinda livet för att skicka iväg dem till Norrböle där farmor o farfar bor!!

Det var egentligen jag som skulle köra upp dem dit och stanna i pappas stuga under veckan men kunde inte eftersom Mathilda fick tid för gips byte denna vecka.. synd för pappa fyller 70 imorgon!! =( men Mathilda kommer ju först! Jag åker dock upp imorgon eller lördag beroende på när Mathilda och Martin får åka hem från Uppsala. Lite nervigt är det dock att köra dit upp för denna gång måste jag ha släpvagn (har aldrig kört med släp förut)! Jag har nämligen köpt ett stort nyrenoverat massivt furubord (180x86cm) i Sundsvall som jag skall åka och hämta på väg upp.. men det går nog bra, bara jag slipper backa!!

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0