*Hur oseriöst som hellst!*

Jag hörde inget igår ifån dom i Hudik området som var intresserad av Balthis, jag försökte därför ringa dem idag och fick inget svar. Då smsade jag och skrev att det kändes som dom inte var jätte intresserad av honom eftersom dom dels var borta när jag skulle hälsa på och att bilen sedan gick sönder 2 timmar hemifrån.. och att dom inte hört av sig till mig som överens kommet. Därför har jag blivit tvungen att kontakta en av dom andra intresserade. Jag fick ett sms tillbaka tänka sig och nu har hela familjen helt plötsligt legat i magsjuka sedan i söndags(?)! Och dom spyr fortfarande tydligen.. jaha dom kunde inte smsa mig igår o tala om det eller? Låter ju som dom är hur oseriös som hellst!

Jag har tappat bort nummret till kvinnan i Norrköping men har e-post adressen till henns granne kvar, så jag har skickat ett mejl nu på morgonen och bett honom be henne ringa mig om hon fortfarande är intresserad av honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0