*Nya sängen*

Jag har nu varit uppe på Lisa-Maries rum och skruvat ihop hennes nya säng hon fått efter Moster Kattis.. blev så fint! Hon fick ett överkast med gepard mönster, kanske lite pojkigt men det får duga tills jag hittat ett annat.. mer flickigt!=) Men hon kommer nog bli Glatt överaskad när hon kommer hem från mormor till helgen. Jag skall även städa upp lite åt dem och sortera ur "skrot" ur deras lådor och leksaks korgar. dom har en liten förmåga att fuskstäda och sammla på sig papperskrot bla. från att ha pysslat med papper.. men dom är ju barn och då får mamma hjälpa till lite ibland så det blir riktigt gjort.. och då passar det ju bra när dom inte är hemma så att dom ser vad jag slänger och inte. Nu slänger jag ju inte deras leksaker eller tekningar o annat dom gjort men tex. gammla trasiga leksaker som dom aldrig leker med och som inte är något att ha kan man ju smyg slänga! *Stygga mamma* ;-)
----
Jag har ännu inte hört från familjen i Bjuråker som var intresserad av Balthazar.. alltså dom jag skulle hälsa på igår. Dom skulle ringa igår kväll eller idag så vi kunde bestämma dag och tid för när dom kunde komma och hälsa på oss och träffa Balthis. Hör jag inget innan senare ikväll så kontaktar jag dem och säger att jag inte kan vänta längre för ajg har andra intresserade och en kvinna väntar just nu i Norrköping på besked.. så är det bara.. Jag kan ju inte dra ut på det i all evighet heller det är onödigt lidande för alla inblandade.. tycker jag!
----
Jag känner mig också rätt ensam.. jag är ju inte van att vara helt ensam med bara Saga.. huset känns så tomt och tyst och jag har ingen att prata med. Kan ju prata med Saga och Balthazar iofs. men då får jag ju inget direkt svar bara ett glatt leende och en vift på svansen (av Balthis alltså).. det är lite svårt att ha en konversation med dom två.. men det är ju bättre än ingenting.. Får iallafall se CSI NY ostört ikväll (om inte TV'n kraschar)!;-)
----
Nu skall jag nog strax gå till affären tror jag, först måste jag elda lite för att hålla huset varmt. Jag gruvar mig dock för att gå ut för här har det börjat snöa och blåsa! *SUCK*

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ja, snacka om kontrast mot för hur det brukar vara i ert hus. :-) Från fyra barn och två vuxna samt hund och katt - så är det bara du och Saga hemma. :-P

Men låter skoj att det blev fint med sängen, det glädjer mig. :-) Hoppas att Lisa blir JÄTTE glad. :-)

2009-03-02 @ 16:41:35
URL: http://www.geocities.com/kattis_ghetto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0