*Smurf!*

Hihihi.. jag körde fast på parkeringen imorse när jag lämnade flickorna på skolan, så jag fick gå hem!=D Det komiska i det hela är att parkeringen är helt plan.. hur pinsamt är det på en skala!! =O Jag ville inte "flagga" ner en passerande bil om det skulle vara en karl som tänkt "dumma kvinna".. men det är en liten by så vare sig det varit en man eller kvinna så skulle hela byn vetat om det före lunch och alla skulle fått sig ett gott skratt på min bekostnad!! Martin gick ner dit för ett tag sedan och lyckades få lös bilen efter en stund med hjälp av lite sand osv. Jag hade tydligen lyckas parkera framhjulena i en grop eller nått.. men sånt händer. Slutet gott allting gott! =)

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ha ha ha, starkt jobbat. ; )



Har du visat tjejjorna bilderna i min blogg? : ) Tyckte de det var roligt att se? : )



Är det gött där nere i södern? Jag sitter på fabriken och är toktrötter... vill sussa. Suck.



Kram, kram!

2009-03-12 @ 12:24:44
URL: http://www.geocities.com/kattis_ghetto
Postat av: Kattis

Åh! I helgen tänkte jag grejja med layouten på din blogg! (Bättre sent än aldrig...) Jag kommer att behöva ditt lösenord, men det tar vi via mail sedan. : )

2009-03-12 @ 12:25:49
URL: http://www.geocities.com/kattis_ghetto
Postat av: Thesa

Hehe, jo jag vet lite pinigt var det allt!=)



Ja jag visade dom bilderna i bloggen och dom vart helt till sig och berättade "historier" om varje bild så jag behövde nästan inte läsa bloggen!=D

2009-03-12 @ 12:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0