*SUCK!!*

Nu har Martin och Mathilda åkt ner till Uppsala (for nu på morgonen) dom blir ju borta i några dagar för att Mathilda skall gipsas om. Men jag följde inte med denna gången eftersom att det inte blir sån lång vistelse på Akademiska. Annabel och Lisa-Marie är ju hos mormor på sportlovet så det är en av anledningarna att jag inte följde med. Nån måste ju ta hand om hunden och elda i huset, det är liksom svårt att be någon åka 30 mil bara för att elda och vara hundvakt. Och jag har ju Saga att ta hand om det är därför Martin for till Uppsala istället för mig.. men jag har himmla dåligt samvete att jag inte följde med!! Nästan så att jag vill gråta.. men jag vet ju att det inte hade funkat om jag åkt också.. eller istället för Martin.. men jag har dåligt samvete ändå!! Nej!! Jag måste sluta med detta destruktiva beteende, jag får dåligt samvete för precis allt!

Sedan så har jag fortfarande Balthazar kvar. Jag åkte j iväg igår förmiddag för att hälsa på familjen som var intresserad av honom. Vi hade bara kommit överens om efter lunch för dom skulle vara hemma hela dagen. Men när jag nästan var framme så fick jag ett sms från dem där dom frågade om vilken tid jag skulle kika förbi för dom hade inte stannat hemma som planerat och hade nu hela två timmar hem! Jag smsade tbx och sa att jag typ nästan var där men om dom åkte på en gång så kunde vi träffas hos dem kl 14.. och jag kunde fördriva dom där två timmarna i Hudiksvall på nått café eller Dollarstore eller nått.. Okey fick jag tillbaka. Så jag fortsatte min resa från Delsbo mot Hudiksvall (ca 4 mil).. då fick jag ett till sms att deras bil nu var trasig och dom väntade på en mekaniker som skulle komma och hjälpa dem!! =O Men dom undrade om jag kunde komma kl 16.00 istället! men då fick jag nog! jag kunde ju inte vänta hela dagen i Hudik på att dom skulle komma hem, jag hade ju Saga med mig som snart skulle vakna och behöva ammas.. och sedan var jag ju 12 mil hemifrån och om jag skulle besöka dem kl 16 så blev det ju så sent innan jag var hemma igen. Så jag svarade nej och for hem igen.. köpte pizza i Färila åt sambon o mej så jag skulle slippa laga mat. Men iallafall så har vi nu bestämt att dom skall komma och hälsa på oss nu i veckan istället.. eftersom ajg inte vet om jag har tillgång till bil och till helgen skall jag ev. upp till Ö-vik och hämta hem döttrarna! Men dom kallade det att dom skulle till mig för  dejt 1 och att dejt 2 blir hemma hos dem. Jag undrar just hur många dejter dom hade tänkt ha innan dom beslutar sig för att köpa Balthiz eller inte? Jag har ju fler intresserade som väntar på svar.. men jag får ta upp det med dem när hon ringer ikväll!

Men allt slutatde med att jag körde 24 mil helt i onödan!! *Gaaahhhh*

Nej nu måste jag ner och kolla till pannan!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Men jisses vilka töntskallar. hrmpf De kunde väl ha hört av sig INNAN de for hemifrån för att kunna planera så att de var hemma till dess att du planerade dyka upp... very weird. :-|



Hoppas att pizzan smakade smirrismaskens! :-)



Nu ska jag jobba vidare, hej och hå. :-P KRAMIS!

2009-03-02 @ 09:50:51
URL: http://www.geocities.com/kattis_ghetto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0