*Tandläkaren*

Jag har nu tagit mig i kragen och ring till tandläkaren.. jag har haft så himmla ont i natt att jag inte sovit något överhuvud taget.. Men det har varit så mycket sjukdom bland tandläkare att dom hade brist på tider så den enda tillgängliga tid var 19/3 kl 13!! *Gaaaahhhhh!* Men dom skulle höra av sig om dom fick ett återbud så skulle jag få den tiden istället!!
----
Vart föresten inget gips byte för Mathildas del.. hon var för hostig och snuvig ansåg narkos läkaren och ville inte söva henne. I normala fall är det ju bara vid feber.. oftast ialla fall som dom inte söver patienter, men eftersom Mathilda bara är 18 månader så tyckte dom att dom skulle avvakta så vi skall få en ny kallelse om ca två veckor... så nu har dom alltså åkt upp och ner till Uppsala helt i onödan.. men hade vi varit smart och tänkt till riktigt så hade vi ju själva insett att hon inte var kry nog att sövas.. men gjort är gjort..

Ipren.. here I come!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0