*Allt gjort!*

Nu är jag färdig med alla sysslor.. men jag har en maskin kvar att tvätta! Och middagen är inte lagad ännu.. men pågång, det blir potatismos och köttbullar ikväll.. snabbt och gott!:)

Jag har fått tillbaka Lexusen (som jag körde av vägen med) av Lasse.. han har satt tillbaka kofångaren och kollat över bilen.. det är några små bucklor vid bak och framdörren.. samt sprickor i stöt/ kofångaren så om vi vill ha det fixat bör vi kontakta försäkringsbolaget, sedan är det säkert nå små lackskador också.. men annat än det så syns det knappt att jag kört av vägen. Sedan var det ju punka på ett av däcken.. så imorgon när jag åker till jobbet så åker jag med 3 dubbfria vinterdäck och ett sommar däck.. det blir skapligt kul vill jag lova.. speciellt som vädret är nu.. underkylt regn!

Nepp nu skall jag hänga tvätt och stoppa i en ny maskin och sedan är det dax för maten.. börjar vara skapligt trött nu.. har ju varit uppe sedan 4.45.. som en vanlig dag.. men är tröttare i dag än vanligt, jag har nog inte återhämtat mig helt ännu från gårdagen!

Ha en bra kväll!

/ Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0