*Annabel*

Hon mår bättre nu.. hon kom hem från skolan och gick o la sig och sov en stund, sedan var hon mycket piggare när hon vaknade.. hon har inte haft feber eller nått. Kan ju tänkas att hon fortfarande mår dåligt efter skräck scenariot i lördags när vi körde av vägen.. och sedan kan hon ju också ha varit sjukt orolig över mig eftersom att jag skulle köra den bilen vi åkte av med till jobbet.. och nu är det ju inte bara dubbfria vinterdäck på den bilen utan 3 dubbfria och ett sommar däck.. Så det blir nog jobb imorgon iallafall.

Jag åkte ner till skolan 12.20 för att hämta Lisa-Marie men då ville hon följa med Felicia hem så jag lommade iväg hem igen.. utan dotter.. skall åka iväg och hämta henne om nån timme eller så.

jag har också ringt jobbet och talat om att jag vabar så nu har jag inte så mycket kvar att göra i och med att jag städade och tvättade undan allt i helgen.. Elda har jag dock kvar att göra så nu bär det av ner till pann rummet!

~Theresa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0