*Äntligen fredag!*

Nu är det äntligen fredag och jag jobbar bara 4 timmar idag!! Det gör vi ju alla fredagar.. men sedan så är det helg! Och i helgen så blir det till att pynta och göra fint inför advent.. får se hur mycket jag hinner. Jag behöver Martins hjälp till att få fram advents stakar och stjärnor och han far bort imorgon på nån personal fest med jobbet så han kommer inte hem förrän på söndag typ.. men lite borde jag ju hinna fixa. Och på söndag skall tjejerna sjunga i kyrkan.. det skall bli rolgt! :-)

Gårdagen på jobbet gick bra.. jag sålde 5 ordrar trots diverse smärtor och annat så jag är helt klart nöjd!

Näe, nu får inte jag sitta och lata mig här längre, för som sagt är det fredag och då börjar jag ju kl.9 och skall lämna barnen på dagis/fritids kl. 7 så att dom får äta frukost där. Fredagar brukar bli stressiga innan jag har kommit iväg till jobbet.. så nu måste jag skynda mig för jag har fyra styckna ungar att få iordning..

~Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0