*Nu är det fredags mys!*

Ikväll skall jag sambon och de två äldre döttrarna titta på Idol och äta chips, ostkrokar och allmänt ha det mysigt. Varken jag och sambon brukar normalt följa idol men på fredagar brukar tjejerna vilja se idol och att vi sitter tillsammans allihopa så vi brukar offra oss.. dock så har vi bara chips och ostkrokar nån gång i månaden och denna gången så är det idag. Fast jag måste erkänna att den är ljusa killen Eric eller vad han heter har en sjuhelsikes röst. men så gillar ju jag dom där lite hesa/skrovliga rock rösterna! =)

Dax att natta dom minsta!

Ps. Fick ingen fri pagagerare från Sveg idag, han tror nog att jag är sjuk fortfarande!

Kommentarer
Postat av: idah

superman tonight :)

2009-11-14 @ 12:20:07
URL: http://emilssonidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0