*Söndag*

Ja då var helgen nästan slut då.. det går så fort, hinner knappt med någonting! Idag blir det iallafall städdag.. dammsugning och golv torkning mm. Tvätten gjorde jag bort igår. Man hinner mycket när man stiger upp 4.45 om mornarna.

Idag är förövrigt sista dagen på Martins pappaledighet så imorgon är man tillbaka till vardagslivet, med att ränna med barnen till dagis på morgonen innan jobbet osv. Imorgon skall dom ju vara där tidigare (kl. 9.00) eftersom att det är fotografering.. så idag skall jag leta fram fina kläder som dom skall ha så att dom blir jätte fina på korten.. det blir dom ju iallafall.. men det är ju lite speciellt när dom blir fotade av proffs fotografer! =)

Här regnar det fortfarande, inte alls roligt. Jag har hellre riktig vinter med snö när det väl är vinter istället för regn och snöslask!!

Nepp nu måste jag gå och sanera köket efter Mathilda och Sagas försök till att äta yoghurt på egen hand! Kan inte fatta att två små barn kan grisa ner så mycket!!

/ Theresa

Kommentarer
Postat av: Kattis

Kul med fotografering! Hoppas det blir jättefina foton! : )

2009-11-15 @ 22:28:22
URL: http://www.ghedoes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0