*Lördag*

Har varit uppe sedan 5.30 för då ville inte Saga sova längre. Hon verkar dock vara feber fri nu som tur är. Men hon hade ett bajs kalas utan dess like nu på morgonen.. löst var det så det sipprade ut i barnstolen och när jag skulle byta på henne så rann det ut på skötbordet!! =O Usch och fy!!

Mathilda vaknade strax innan kl. 7.00.. och när jag varit upp och hämtat henne började jag höra mysko ljud i huset.. kunde för mitt liv inte fatta vad det var för Mathilda och Saga var nere i köket med mig och Annabel och Lisa-Marie sov ju hos Rickard (trodde jag). Vid 7.30 tiden hörde jag knarr i trappan och sedan någon som sa "Hej" så jag spratt till!! Det var Annabel som var hemma. Hon hade inte kunnat sova hemma hos Rickard så hans föräldrar hade ringt till Martin igår kväll när jag sov och han hade åkt bort och hämtat hem henne!! Jösses dom borde ju berätta sånt för mig så dom inte skrämer ihjäl mig!! =O

Vaknade även inatt och trodde jag tappat bort Saga! Hon hade svårt att sova igår pågrund av febern så hon fick ligga hos mig och sova. Men då vaknade jag mitt inatten och upptäckte att hon inte låg intill mig som hon brukar.. först trodde jag att jag låg på henne, men icke.. och inte under täcke heller eller nere i fotändan. Tänkte hon kanske haft feber yra och krypit ur sängen.. men hon var varken på golvet eller under sängen.. Till slut hittade jag henne i hennes spjälsäng.. dööööh.. dumt att titta där från början då!! Martin hade ju flyttat över henne dit när han gick och la sig!! Bra mamma man är som tror man tappar bort sina barn i hemmet på natten!! Jisses!! ;)

Idag skall vi baka tårta och fira min födelsedag.. inte mycket att fira tycker jag men barnen vill så då gör vi så. Sedan fyller ju Saga 1 år den 15 oktober (vad tiden går fort, tyckte det var nyss hon ploppade ut i framsätet på bilen utan för däckia i Korskrogen) så vi får väl baka en tårta nästa helg också!=) Kanske skall ha kalaset på däckia i Korskrogen.. hehehe!! =))

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0