*Sömnlös natt*

Saga har inte sovit så mycket inatt heller. Jag vet inte om det beror på vaccinationen men sedan hon fick den så har hon svårt att sova, fast hon har ingen feber.. hon vaknar vid 23.00 tiden varje natt och bara skriker och är stel som en pinne. Hon kröker ryggen och det är precis som hon har världens magknip.. fast hon har ju typ ingen anledning att ha magknip för kosten hennes har ju inte ändrats.. plus att hon får majsvälling istället för vanlig välling. Sedan är det nästan som att hon är okontakt bar vad du än gör (pratar med henne, vyschar henne, vaggar henne, klappar/stryker henne på ryggen mm.) så bara skriker hon och vrider sig runt runt.. hon öppnar inte ens ögorna och vaknar till när vi pratar med henne!! Vid 3.30 tiden inatt gick jag ut med henne i köket och tände lysena och satt ner henne i hennes barnmatstol precis som jag gör på morgonen då heltplötsligt vart hon lugn och klarvaken, efter en stund så gick jag in med henne i sovrummet och la henne på min mage och då somnade hon och jag kunde flytta över henne till spjälsängen och då sov hon ända tills kl. 6.00 nu på morgonen!! Blir det lika inatt så får jag väl göra samma sak som funkade inatt..fast pröva det lite tidigare så jag slipper vara vaken hela natten! Roligt skall det bli att jobba.. NOT.. så trött som jag är. Har inte blivit så mycket sömn under hela helgen!!

Sedan så är Martin tydligen pappaledig redan ifrån imorgon!! BRA att man vart informerad om det!! *SUCK* Och inte har han pratat med dagis heller så vi kunnat änra schemat.. så det måste ju jag ta och göra idag. skall ha Mathilda där 15h ändå.. bra för hennes utveckling eftersom hon är så efter sen operationen och gipsningen och så.. Saga lär nog inte få vara där 15h eftersom det är för henne han är pappaledig! KARLAR!!! =O

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0