*Tandläkaren*

Jag skall till tandläkaren idag.. och jag förmodar att dom kommer dra tanden.. precis som på andra sidan eftersom jag har minst lika ont om inte mer som jag hade där. Skall bli kul att se hur bra det går att sälja en förvaltartjänst till premiepensionen efter det!!

Har också varit hemma helt själv sedan i måndags.. det är ju höstlov och Martin är pappaledig så han har tagit upp alla fyra barn för att hälsa på mormor och farmor och farfar.. känns konstigt att komma hem till ett mörkt och tyst hus på kvällarna.. lämnade dock lite lampor på igår så att det skulle se lite hemtrevligt ut.. och inte som ett mörkt spökhus som det gjorde på måndag kväll!! Resten av familjen kommer hem på lördag eftermiddag/kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0