*Helg*

Ja då har man snart avverkat första dagen på denna helg då, men inget vila har det blivit överhuvud taget. Jag har haft ett berg av tvätt att arbeta mig igenom.. jag har ALDRIG haft så mycket smuts tvätt någon gång.. jag har fyllt maskinen och tvättat 7 omgångar.. maskinen var knök full alla gångerna och då har jag en sju kilos maskin.. alltså den väger inte 7 kilo men den rymmer 7 kilo!:) Har varit så stressigt under förra veckan så jag har inte hunnit tvätta så mycket som jag velat på förmiddagen innan jobbet.. därav det enorma tvätt berget.. men nu så är jag igenom det!! Har dock inte blivit städnng idag men det får jag ta imorgon.

Lite förkyld är man också.. hosta och snuva och under hela förra veckan hade jag feber.. men dum som jag är så var jag på jobbet ändå.. jag får så dåligt samvete av att ringa in sjuk så jag mår sämre då än av att åka till jobbet sjuk med feber.. jag måste näst intill vara döendes för att vara hemma.. =O

Sedan måste jag berätta att jag är totalt impad av Halèns post order.. jag beställde ett par jeans där och man kunde beställa i tre olika längder på benen.. lång 116, normal 108 och kort 102.. jag som bara är 160 cm har alltid problem när jag köper nya byxor..dom är alltid minst en decimeter för långa så man måste hålla på att sy upp dom osv innan man använder dom.. därför tänkte jag att jag skulle testa att beställla jeans från Haléns av modellen kort 102.. men har nu i två veckor gått och oroat mig att jag skulle måsta skicka tbx dom för jag började tycka att 102 lät väldigt kort och tänkte att det kanske räknades som en dvärg storlek eller nått.. men jag fick byxorna i fredags och dom var helt perfekt.. för första gången i mitt liv behöver jag inte lägga upp ett par byxor alls.. dom har precis den rätta längden så man till och med kan ha skor med lite klack på utan att dom ser för kort ut (inte för att jag nånsin har skor med klack.. det tål inte mina stackars fötter).. dom blir heller inte för kort om dom skulle krympa en aning i första tvätten!! Nice Haléns.. ni har nu en ny trogen postorder kund!!=)

Kommentarer
Postat av: Kattis

Mwoah ha ha, du är en mini. :-))) Men en gullig Mini. ;-)



Vad är det för jeans? nyfiken Behöver köpa lite kläder till höstgarderoben jag åsså... :-P

2009-09-21 @ 03:24:24
URL: http://www.ghedoes.com
Postat av: Theresa

Jeansen heter bara jeansför 449:- har man storlek 48 eller större kostar dom 479:- dom äe pytelite utställda från knä och neråt.. bootcut modell men om du skriver in mitt produkt nr 22-129619 hittar du nog rätt jeans.. men du behöver nog beställa lite längre typ standard 108 eller vad den heter (Delia tror jag jeansen heter)

2009-09-21 @ 11:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0