*Helg*

Nu är det äntligen helg.. och som jag sa innan jag började jobba så lär jag inte hinna blogga lika ofta som förr och nu har ni bevis! :) Jag jobbar ju 14-21 mån-tors och är inte hemma förrän efter 22.. och på fredagar jobbar jag 9-13 och måste upp tidigt i ottan för att ta mig till Sveg. När jag väl kommer hem är jag för trött för att blogga och vill spendera min tid med mina fyra flickor. Nu är det dock helg och jag får spendera två hela dagar med dem. Jag har dock en massa annat att göra i dag också.. tvätta och städa!:)

Min svärfar har dock varit nere under veckan och hjälpt till med inskolningen av dagis.. han åker nog hem i helgen.

Dax att ta itur med sysslorna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0