*Lexus*

Jag har varit ute och övningskört lexusen nu i eftermiddag.. lite ovant måste jag säga, men det blir väl så när man kör en bil man aldrig kört förr.. men det blir väl så.. man är van att köra en kombi (familje bil) och helt plötsligt kör man en sport sedan.. fin är den, men den mellan landar bara hos oss för vi skall sälja den och köpa en minibuss.. Dodgen var ju så svår såld och vi gick med på att byta den mot denna bil.. vi tänkte redan då att vi kunde sälja den och köpa en buss.. en lexus är ju mer lätt såld än en dodge durango.. finns även dvd spelare i nya bilen!!=O

Nu sover alla förrutom jag.. måste röja upp lite innan jag kan gå och knyta mig!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Nya bilen verkar vara en riktig pingla ju. :-) Hoppas det gått bra tt "köra in dig" i den. :-)



Kram från söstra!

2009-09-27 @ 05:07:28
URL: http://www.ghedoes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0