*Slappa?*

Tro om man får slappa nu när det äntligen är helg och jag får två hela dagar med mina döttrar? Men nej det får jag inte kan jag säga redan nu, det är så mycket att göra som städa, tvätta och laga fyra maträtter åt sambon och barnen inför nästa vecka, som är enkel att frysa in och värma upp. Allt för att göra det lättare för dem så att middagen inte blir allt för sent när han kommit hem från jobbet och hämtat barnen på dagis/fritids.

Jobbet går bra och jag ligger bra till med mina försäljningssiffror kan jag säga.. ligger över kravet och är den enda nyanställda som gör det just nu.. känns bra!=)

Angående bilspekulanten som var här förra helgen så ville han ha durangon, dock så var den ju avställd och obesiktigad så bytet skedde inte på engång.. utan jag ställde på den i tisdags och besiktningen är på måndag 21/9 och efter det byter vi bil.. han får en durango och vi får en lexus.. som är farlig att köra om man är tng på foten (som jag) kan jag meddela!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0