*Studiedag*

Det är studiedag för lärarna på skolan idag så Annabel och Lisa-Marie är lediga från skolan.. men inte från fritids. Jag skall lämna dem där vid kl 11 när jag lämnar Mathilda och Saga på dagis och sedan åker jag iväg till jobbet.

Durangon är på besiktning precis i denna stund som jag skriver detta inlägg.. vi vet dock att den inte kommer att gå igenom eftersom en lambrasond (?) är trasig.. vi var dock tvungna att besikta den ändå för annars blir det körförbud från imorrn ooch det går ju inte för sig när vi skall byta bort den mot lexusen. Den nya lambrasonden är beställd men kommer inte förrän tisdag nästa vecka.. ägaren till lexusen sa att det inte gjorde något han kunde byta lambrasonden om vi skickade ner den till honom och sedan ombesikta den själv.. om den nu inte går igenom.. vilket jag inte tror den gör, men man vet ju inte Galanten gick ju igenom ivåras fast stötdämparna var helt slut och bakändan på bilen hängde nere på backen typ.. men det är ju så olika det där på vem det är som utför besiktningen.

Här regnar det förövrigt idag.. pissigt också!!=/ Nepp nu skall jag åka iväg till dagis/fritids.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0