Påskhelgen över



Ja då var man tillbaka till vardagen igen då för nu är påsken över och Martin tbx på jobbet. Men det är ju fortfarande påsklov så Annabel och Lisa-Marie är fortfarande hos mormor, jag åker upp och hämtar dem på torsdag.. till deras förtret dom vill ju hellst stanna tills på söndag.. men tyvärr så får man ju inte alltid som man vill.. ;) Jag ringde till dagis nu på morgonen för att tala om att Mathilda och Saga får vara ledig under denna vecka också.. dom behöver väl lite påsklov dom med.. fast jag fick så dåligt samvete över det.. men ni känner ju mig vid det här laget och jag får ju dåligt samvete för absolut ingenting!

Idag skall jag och småttingarna åka till Färila, jag måste till apoteket och köpa mer Nicotinell sugtabletter.. ni vet sånt där rökavvänjnings hjälpmedel.. även nå värktabletter behövs för jag har tandvärk.. har tid hos tandläkaren nu på onsdag men det gäller inte tanden som jag nu har ont i utan det är del två av min rotbehandlings process.. men dom kanske är snäll att kika på tanden det värker i också!:)



Sykes har ju fått avtalet med SAS.. dom har ju gått ut i medierna nu.. vi får väl se om dom hör av sig till mig framöver efter intervjuerna är avklarade.. dom behöver ju anställa ca 35-40 pers. Jag blir dock inte kallad till intervju.. förmodligen.. eftersom jag är intervjuad och klar sedan två år tillbaka.. har man varit där på intervju en gång så behöver man inte gå på anställnings intervju igen utan bara skicka in en intresseanmälan och ev. en uppdatering på CV:n.. sedan hör dom av sig med ett jobb erbjudande om dom tycker man passar för jobbet osv. Ja ni förstår säkert!:) Men vi får se vad som händer...

Nepp nu är det frukost tajm!

~Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0