Skärtorsdag (april april dagen)



Idag slutade Annabel och Lisa-Marie kl. 11.30 och när dom kom hem så bytte dom om och sminkade sig till påskkärringar med mammas smink (men mammas hjälp så klart).. sedan inväntade dom en kompis (Alexandra) och sedan gick dom ut för att knacka dörr som påskkärring då! Dom var ute i ca. 2 timmar innan dom kom hem igen och var genom blöta, det spö regnade visst ute!!! Annabel bytte om och hon och Alexandra gick en sväng igen men Lisa-Marie bestämde sig för att stanna hemma.. Annabel har precis kommit hem.. åter igen dyblöt. Så nu har dom gått färdigt. Jag har haft fyra påskkärringar som kommit till min dörr.. dock varje gång jag tar fram godis skålen och tar med den till dörren så skall ju Mathilda och Saga ha också.. och sedan står dom nedanför skåpet jag förvarar godiset i och gnyr 'meja mamma, meja'... snart lär det nog inte vara nå mer godis kvar till påskkärringarna!! ;P



Ikväll så är det packning som gäller.. för fulla muggar eftersom att i morgonbitti så åker jag uppöver med Annabel och Lisa-Marie som skall vara hos mormor under påsklovet!:) Hoppas bara det inte är så mycket trafik på Långfredag men jag tvivlar på att jag har sådan tur.. jag får se till att vi åker härifrån så tidigt som möjligt och att bilen är packad och klar ikväll!

~Theresa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0