Tandläkaren



Idag skall jag då vara hos tandläkaren för rotbehandlingen.. dock så blir det nog ingen rotfyllning idag. Jag har nämligen fortfarande ont i tanden speciellt när jag tuggar på den sidan så gör det ont, vilket betyder att tanden inte är död ännu och då måste dom rensa ännu mer och vänta ett par veckor till innan dom rotfyller.. trevligt att få dom där underbara filarna i munnen igen... NOT! Måste också komma ihåg att be att få det där skriftliga kostnads förslaget, jag skulle fått tidigare.. men dom måste ha glömt bort det. Behöver ju ett sånt om jag skall söka bidrag från olika fonder mm. för hjälp med betalningen.. även om det finns en tandvårdsförsäkring och f-kassan betalar en del vid extremt höga tandläkar räkningar så måste man ju betala x antal tusen själv innan den försäkringen börjar gälla!!

Just nu är det bara jag och Saga vaken (Martin också då, men han har åkt till jobbet).. Mathilda sover som en sten. Vi har inte så mycket planerat idag förrutom tandläkaren, men jag skall inte vara där förrän kl. 16.00, så Martin slutar tidigare idag så jag slipper ta med mig småttingarna dit..

Vi väntar förresten tillökning också.. NEJ inte jag! Lilla My våran kissemiss väntar kissebebisar.. vet inte exakt när men inom en snar framtid för hon är extremt tjock om magen!!

Have a Nice Day!

~Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0