Årets sista dag



Ja då var man framme vid nyårs afton då, årets sista dag! Det blir ett lugnt nyårs firande här, bara jag, sambon, Milla och Saga. Annabel och Lisa-Marie blir kvar i Ö-vik tills imorrn. Det var meningen att jag skulle möta svärmor m.ungarna i Hudik igår efter dom varit på teater i S-svall, men teatern slutade kl. 20.00 och det är nästan 2 timmar mellan Sundsvall och Hudik och två timmar mellan Hudik och Loos så det skulle blivit alldeles försent för alla parter!! Melker, svågern, skall lix ner hit imorgon och hämta Lexusen så då kan han ta med sig kidsen då.

På meny ikväll står Monels frestelse (Potatis och skink frestelse) istället för Janssons, steker lite prinskorv och köttbullar till. Till efterrätt blir det Hovdessert.. ett finare namn för Marrängsviss!! Tänkte prova en ny variant.. jag brukar alltid ha vaniljglass men idag blir det med både vanilj och chokladglass..Mumma!!=)

Annars blir det lugnt inge mycket alkohol haltiga drycker.. jag skall ju upp och jobba imorrn, vet inte ens om jag blir uppe till 12 slaget, men vi får se!!

Detta kanske blir årets sista inlägg, om så är fallet vill jag önska eder alla ett GOTT NYTT ÅR!!

//Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0