Kaos igår



Hela dagen igår var ett stort kaos, jag berättade ju att det snöade som sjutton och att mina vindrute torkare inte fungerade. Det var helt omöjligt att köra så till jobbet.. så jag ringde in och sa som det var och körde sedan ut sambon till garaget för att mecka med bilen.. vid 10 tiden.. den tid jag ursprungligen skulle ha börjat jobba kom Martin in och höll upp en säkring.. ja det var inte värre efter den bytts ut så funkade vindrutetorkarna finfint.

Strax efter ringer Mats.. min account manager, chef och säger att det är kris på jobbet för det är snökaos i hela landet och typ alla flyg är instälda och 200 pers är i telefon kö. Och han tänker köra ifrån Sveg och hämta mig.. Men nu behövdes inte det för bilen var klar och jag kunde sticka..lättare sagt än gjort 4,8 av dom 8 mil jag har till jobet var oplogade.. det var 3dm snö..såg knappt vad som var väg och inte.

Vart även övertid en timme igår för det var fortfarande 60 på kö kl.20.00.. men denna gången var vi fler än 2 som satt kvar och betade av kön så vi vart bara kvar en timme istälet för två!!

Vi får väl se hur det blir idag!!

// Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0