Blääää

Jag sov till kvart över fem imorse (en halv timme längre än vanligt).. och som jag sa i ett tidigare inlägg så blir jag konstig av att sova för länge.. och det märks tydligen av en halv timme hit och dit också. Jag mår helt enkelt SKIT! Det känns som jag går i dvala, att jag inte riktigt vaknar till liv.. och det spelar ingen roll hur mycket eller hur starkt kaffe jag dricker heller.. och jag har såååå ont i huvudet och kan inte tänka klart och det känns nästan som jag är onykter (det är jag inte.. det lovar jag ;P) för jag måste koncentrera mig på att inte sluddra när jag pratar! Och idag om 30 minuter kommer mitt personliga ombud (Vårt första möte) för att prata lite.. kanske inte den bästa dagen att ha ett sådant möte på men nu går det inte att göra nått åt!! Blääää!

~Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0