Gardinerna


Här är ena Tradera gardinen som hängdes upp i badrummet.. rätt fint va? ;)


Här är gardin nr. 2 som är likadan som den i badrummet. Dock så gjorde jag en felbedömmning när det gällde gardinens storlek jämfört med fönstret.. så spetsen i mitten kom för långt ner och hänger för lampan. men det är nog lätt fixat, endera får jag flytta upp gardinstången lite (ser nog dumt ut om vi sänker ner lampan).. eller om man vill gå igenom lite mer besvär så kan man ju sy om (korta av) gardinerna lite.. det sist nämda for nog vänta lite eftersom min symaskin är på norrlands resa (Läs min mamma har lånat den)!;) Men gillar gardinen på detta fönstret ändå.. men blir finare när vi fixat iordning den!


Gardinerna i det stora köksfönstret.. dom har jag inte köpt på Tradera utan på en gardin sajt som heter linéa hemma! Dom har super fina gardiner.. köpte även mina julgardiner för julen -09 på den gardin sajten.. skall leta åt nå bilder på dem också och visar i nästa inlägg!

Ps. Om ni inte fattat det så är min favvo färg blå.. alla köks gardiner går i blått.. dom flesta är blå rutiga av olika modeller.. och alla mina glas, bunkar o andra köksgeråd går i blått!:D

~Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0