Kyrkis

Annabel är nu på kyrkis (kyrkans barntimmar) det finns inte så mycket andra aktiviteter här så dom går på det som erbjuds. Lisa-Marie ville hellre åka hem till Rickard och leka.. jag har ingen aning om dom hoppade över kyrkis helt eller om Rickards pappa skjuttsade dit dom, men det lär ju märkas så småning om. Kyrkis slutar 17.15, då skall jag dit och hämta Bella, hämtar Lisa-Marie på vägen (om inte hon också är på kyrkis).. hur nu det skall gå till för både Mathilda och Saga har lagt sig och tagit en tupplur.. förhoppningsvis bara ett 'powernap' så att dom vaknar lagom till att jag skall åka för att hämta flickorna.. ivärsta fall får jag väl väcka dem, men då blir dom så himmla griniga!

Blir potatisbullar, bacon och lingonsylt till middag. Jag har fått total idé torka när det gäller middags lagning.. tycker det blir samma vecka ut och vecka in.. *SUCK*

~Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0